Emirichaan

Direktlänk till inlägg 22 februari 2018

Spännande paket kom!!

Av Emilia Elisabeth Ovaska - 22 februari 2018 02:19

Hej hej bloggen jag ber om ursäkt att jag skriver såhär sent som vanligt ;;;

tyvärr kommer jag inte skriva om mitt boktips än tänkte spara det till ett bättre tillfälle och när jag läst lite till!


Men det jag tänkte skriva om! är om ett paket jag fick häromdagen hit hem!

Det var ett stor paket från ingen mindre än Riot merch!

Jag har tidigare spelat mycket League of legends vilket är ett MOBA spel av Riot games och jag och Anton har spelat det här spelet så länge tillsammans och älskar det spelet (även om man lätt blir frustrerad och arg xD)


Men som sagt så har dom börjat släppa urgulliga set av figurer som är små figurer av några av dom alla spelfigurer som finns!

Jag har tidigare köpt ett set av dessa figurer med en av deras limited edition figurer till det setet.

Såhär ser dom ut 

   

Så den övre bilden är bilden på det första setet dom släppte ut i September och det var då jag fick hem det vackra setet av gulliga figurer.

Men den andra bilden är på en limited edition figur vilket man var tvungen att för beställa och den skulle skickas ut sen i Januari 2018.

Jag har bett min mamma hämta ut den nu eftersom jag åkte iväg på praktik och jag hoppas den är där hemma nu när jag och Anton åker till Stockholm nu på tisdag.  


Men som sagt detta var i September 2017 och sen dess har dom släppt ut ett par flera sets av figurer som jag velat köpa men inte riktigt kunnat då jag på senaste tiden betalat en massa resor överallt men jag fick en liten handpening över på lönen och beställe mig alla dom set som släpps sen sist och den senaste limited edition figuren som kommit nu.


Som tur var så behövde man inte för beställa denna limited edition mini figuren så den kom hem väldigt fort tillsammans med dom två andra setsen jag köpte!

Jag tog inte sådär jätte många bilder på det hela utan mer bilder på dom här figurerna har Anton då han var lite mer  exalterad över dessa än jag var (då jag samlat på figurer ett bra tag nu).


Men några bilder har jag att visa iallafall först tänkte jag visa hur dom nya figurernas kampanjbilder såg ut (då det är svårt att fota lika fina xD)

     

Som sagt dom två första bilderna är då dom två olika seten och igen har vi en limited editon figur som går ihop med ett av seten (vilket är dom två mindre bilderna som hör ihop)

Jag tycker dom här är jätte coola och andleningen varför jag köper figurer är inget speciellt utan jag tycker om att ha dom i mitt vitrin skåp och önskar i framtiden ha en liten spel hörna eller spelrum med lite dekoration av dessa spel figurer och annat.


Men över till några av dom bilder jag tog på självaste förpackningarna man får med dessa figurer.  

   

Såhär såg paketeringen ut (hjärtat för att täcka adressen)

och inuti hade vi då förpackningarna som hade figurerna i sig och med det fick man ett gulligt "special delivery" kort som ett litet tack kort för att man köpt dessa figurer.


Dom här delas ut just nu under vintern så min andra limited edition figur (som jag förbeställde) 

kommer också innehålla en av dom här korten.

Jag och Anton tyckte det var ganska roligt.


Och här har vi dom bilder jag tog på dom senaste figurerna som släpptes (eftersom det är ett event just nu) under det kinesiska nyåret som firas i 15 dagar släppte spelet ut dessa chinese new year inspirerade figurer och som ni ser på referens bilder på karaktären figurena är till så är dom lite mer gulligare version än den rikitga spel karaktären xD.


   


Och den sista bilden är på den senaste limited edition figuren som sagt för tjugonde gången.

Men overall är jag väldigt nöjd med dessa figurer med tanke på deras pris tillsammans var det mer värt att köpa alla samtidigt för att det skulle bli allt på samma frakt.

Sen eftersom dom använder USP postal services så tog det ca 4-5 arbets dagar för paketet att komma fram vilket är helt okej för 50 spänn frakt.


Alla figurer kommer med ett original certificat som bevisar att denna produkt är en officiell vara vilket ger det en visst värde tillexempel dom limited edition figurerna jag har deras värde har ett bevis i dom här korten som kommer med varje förpackning.


Kortet har en kod på sig på baksidan som tillåter dig att söka upp din produkt på deras hemsida för att se om den är med där under dom officiella produkterna.


Som sagt jag och Anton delar detta intresse i spel och han för att vara ärlig tycker det är roligare då han kan så mycket mer om spel än mig och är väldigt intresserad av allt möjligt medans jag sitter fast här med dom gamla goda enkla spelen.


Så om du är lika intresserad av dom nyaste spel och spel programmering till lite upptaderingar om det senaste i spel världen se till att kolla min älskling Antons blogg för mer sånt här:

www.gamingcode.bloggplatsen.se 


Och det jag skulle vilja säga som ett litet avslut för dig som inte är intresserad av spel kanske men vet någon kompis eller partner som verkligen tycker om spel och du hört och league of legends osv 

så rekommenderar jag dig som är i kris för en present till en mega nörd att titta in Riot merch´s hemsida för att hitta dig eller någon annan en fin present som gör en stört äkta spel älskare väldigt lycklig.


Här : https://na.merch.riotgames.com/en/ 


Puss o kram // Emilia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Elisabeth Ovaska - 28 februari 2018 05:11

God morgon allihopa    nu sitter jag och Anton uppe och äter frukost innan vi ska åka mot T-centralen där vi tänkte åka Flygbuss mot Skavsta flygplats. Vi båda är väldigt trötta och vill inte gå ut i det här snövädret men vi lyckades ta oss upp ida...

Av Emilia Elisabeth Ovaska - 27 februari 2018 10:43

Hej hej allihopa nu sitter jag här på ett SJ mot Alvesta för att sen hoppa på det fortsättande tåget mot Stockholm. Men som sagt så nämnde jag om ett boktips tidigare förra veckan och det boktipset tänkte jag ta och berätta för er nu då jag just nu...

Av Emilia Elisabeth Ovaska - 18 februari 2018 19:39

Hej hej allihopa hoppas ni har haft en väldigt bra söndag idag det har vi här hemma iallafall haft!   Vi har inte hittat på mycket idag men vi har spelat lite och sen städat och så har jag kollat runt lite på youtube videos och myst för mig själv. ...

Av Emilia Elisabeth Ovaska - 18 februari 2018 00:45


Så klockan är snart ett på natten här i Karlskrona och jag och Anton (killen min) sitter och gör en varsinn blogg där jag nu har blivit färdig med min design och är 100 % nöjd älskar det      Nu ska jag bara se vad för saker jag kan blogga om uta...

Av Emilia Elisabeth Ovaska - 17 februari 2018 21:33

Hej hej allihopa! Hoppas alla har en bra lördag själv har jag och min fästman Anton spelat Overwatch idag och pratat om framtida planer, Inte lika kul som en vanlig lördag kanske men helt okej ändå      Jag är just nu i Karlskrona som ligger mo...

Presentation


Emilia Elisabeth Ovaska
18 år från Finland och bosatt i Stockholm.
Välkommen!

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<<
Februari 2018
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Älskar den!
 Jag tycker om den jätte mycket.
 Jag tycker om den.
 Helt okej
 Ok
 Ganska tråkig
 Dålig
 Hemskaste bloggen någonsin!

Sök i bloggen

Arkiv

Flashy Pink Heart

Translate

WWF

Var med och hjälp WWF för att föröka antalet tigrar i världen!


Ovido - Quiz & Flashcards