Emirichaan

Alla inlägg den 28 februari 2018

Av Emilia Elisabeth Ovaska - 28 februari 2018 05:11

God morgon allihopa    nu sitter jag och Anton uppe och äter frukost innan vi ska åka mot T-centralen där vi tänkte åka Flygbuss mot Skavsta flygplats.

Vi båda är väldigt trötta och vill inte gå ut i det här snövädret men vi lyckades ta oss upp idag iallafall.

Jag vet inte hur mycket jag kommer kunna blogga under resen men om jag har tur kommer jag kunna blogga i London istället.

Men igår när vi kom hem så kollade vi på Lord of the rings första filmen och myste lite sen så sålde jag iväg några mer gamla cosplays till en tjej som kom förbi och hämtade dom och hon var väldigt snäll och trevlig.

Men något annat kul var också att min nya figur var här!
Ni vet den här figuren som jag pratade om som man var tvungen att förbeställa innan man får den som jag förbeställde förra året.

Den låg hemma hos mig nu när jag kom hem och både jag och Anton hoppade på paketet direkt.

Och det var ju en liknande figur som dom vi beställde innan.

   

Sen just nu sitter jag och debatterar vad vi ska hitta på idag och om det är värt att sminka sig osv då vi är framme i London väldigt tidigt idag så hinner man hitta på saker iallafall.

Men mer om det senare puss o kram så hörs vi snart!   


//Emilia

Presentation


Emilia Elisabeth Ovaska
18 år från Finland och bosatt i Stockholm.
Välkommen!

Länkar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<<
Februari 2018
>>>

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen?
 Älskar den!
 Jag tycker om den jätte mycket.
 Jag tycker om den.
 Helt okej
 Ok
 Ganska tråkig
 Dålig
 Hemskaste bloggen någonsin!

Sök i bloggen

Arkiv

Flashy Pink Heart

Translate

WWF

Var med och hjälp WWF för att föröka antalet tigrar i världen!


Ovido - Quiz & Flashcards